Publicat de: stefan joita | decembrie 28, 2008

AV

Ma gandesc f. mult la AV. Ma gandesc_ca poate e deja casatorita cu P, sau poate se gandesc la asta… N-am informatii, iar P. nu vrea sa vb. cu mine…

Cind au aparut cintecele „Sophia” si „I love you anyway” a fost cum a fost… Dar, de Craciun a fost la Pro tv (Pro tv= P-Ro tv= P- Romania tv) filmul Troy… filmul asta a aparut in cinema imediat dupa ce Rom. a intrat in UE… Atunci am crezut ca e un elogiu pt. mine (T- Roy) si nu m-am uitat la el…

Nu am ambitia sa fiu Regele lumii, ca Carl, pt. ca stiu ca nu merit, cel putin in viata asta… Dar am ambitia sa fiu un raining man (Gery Halliwell)…

In filmul Troy, eu, adica Paris, un kkt de om, de baietel dragalas si frumos (poate gay), ca Laurentiu Duta (seamana perfect cu el) ii placea de Elena… Nu am ambitia ca cea mai frumoasa fata din Lume (cum este Alba) sa fie a mea.. Ar fi doar un trofeu… Niciodata n-am avut ambitia asta.. Eu am zis doar MV si AV..

Imi place de AV, dar n-am informatii…


Lasă un comentariu

Categorii