Publicat de: stefan joita | Ianuarie 7, 2009

popo..

Radio mi-a zis iar ca daca nu ma fak o sa ajung poponar.. Nimic nou.. Si tenebre mi-a zis acelasi lucru..

Da’ Je este prost? Daca Je nu e prost, inseamna ca cineva tot e prost.

Ca sa ma fak am nevoie de femeie.. Cum ajung la o famme? Numai daca ies pe usa de la apartament. Sau cumva vrajitorii buni vor s-o fak pe mama?

Je am voie sa ies pe usa de la apartament NUMAI daca vrajitorii buni Ma lasa. Ceea ce se intampla rar.

Sa zicem ca es pe usa.. Trebuie sa socializezi cu pussy, pt. ca pussy sint curve si trebuie sa le vrajesti. Ma gandesc la „Saturday night child”.. 

Deci trebuie sa merg la disco.. ca sa ajung la disco trebuie sa ies pe usa de la apartament, ceea ce am voie sa fak foarte rar. Daca ies pe usa de la apartament, trebuie sa ajung la disco, ceea ce e si mai rar.. Vrajitorii zic ca „Nu e bine ce fak”, ca sint Mare prost, ca sint Italiano Vero..

Daca ajung la disco, muzica imi zice daca o fata e buna pt. mine sau nu. Vraj. zic ca trebuie s-o aleg pe fata potrivita.

Dupa toate indrumarile Binevoitoare, cu intentii dintre Cele mai bune din partea vraj. buni, mai gandesc si Je putin, fara sa vreau, neintentionat.. Si, din gindirea mea neintentionata vad ca vraj. buni isi bat joc de mine, ma umilesc, adica ca fata e cam nasoala: nici desteapta, nici frumoasa si mai vrea si s-o l*** in c**. Dupa asta, vrajitorii buni imi zic ca sint un om rau pt. ca n-am l***-o pe fata in c**.

Lasă un răspuns

Categorii

