Publicat de: stefan joita | Decembrie 31, 2008

serie

Uneori vreau fratele meu sa moara, sa se sinucida iar apoi vreau parintii sa se sinucida pt. ca Je sa vind apartamentul si sa ma mut intr-o garsoniera la buc. sau sa plec la Buc. pe strazi..

Cred ca A.P. is spying on me, pe geam..

Mi-e scarba de scris..

Problema e ca at. cind ploua in slatina stiu ca ma simt bine si ca oamenii rai se simt rau si nu le place ploaia.. Stiu ca romanilor rai si prosti le place soarele. la fel si in Buc. si constanta.. Daca plec din rom, intr-un loc unde ploua mult, eu nu sint de acolo si altcineva va face ploaie , poate impotriva mea.. Acolo oamenii sint destepti si le place ploaia si sint obisnuiti cu ploaia.. Daca merg intr-un loc unde e soare (LA) o sa inebunesc din cauza soarelui, pt. ca nu-mi place..

Lasă un răspuns

Categorii

