Publicat de: stefan joita | Decembrie 31, 2008

din seria „say it all”..

„Americanii vor eu sa ma fak cu urate..

Adevarul e ca vreau sa ma sui-la-cid si vreau sa mor.. asta e adevarul.. alt adevar: vreau s-o bat pe mama si pe tata.. vorbesc pe la spatele meu si pe la fata mea ca sint nebun..

Vreau mama si tata sa intre la nebuni si sa fie leguma ca mine..

Vreau sa-i fut una in moaca la mama.

limba germana e o limba scarboasa dar nu mai scarboasa decit italiana.

tata si mama vorbesc mereu cu strainii ca eu sint nebun.. Ei vor sa demonstreze la toata lumea ca eu sint nebun iar ei n-au nici o vina, ca ei sint parinti normali..

Masinile nu vor eu sa ma fak..

Americanii m-au umilit in 2003 cind mi-au dat totul mai putin ploaie, in 2005 cind l-au adoptat pe P… si America ma umileste in fiecare zi cu masinile.. si America vrea sa castige razboiul din Irak.

Fratele meu, Dan se crede smecher.. Eu vad doar ca e prost..

tenebre si Pula van Pula zic sa ma fak da’ n-au nici un cintec despre masinile care ma streseaza..

Vecina de la 3 si-a batut iar copilul si i-a zis ca este „prostanacule ce esti”.. Cred ca defapt vorbea cu mine si vroia sa aud ce zice..

cind eram la gradinita un om vorbea singur la etaj. cineva mi-a zis ca omul ala era nebun. cred ca era primul nebun pe care l-am intilnit. Alt nebun era cind eram la medic.. Eu i-am zis la Stef ca „ieri am vazut un om fericit”. Mi-am dat seama mai tarziu ca nu era fericit, ci era „sarac cu duhul”.. („fericiti cei saraci cu duhul”)..

Lasă un răspuns

Categorii

