Publicat de: stefan joita | Decembrie 31, 2008

deutsch

Mai demult vroiam sa vina oficial pe pamint extraterestrii si sa fiu primul om din lume pe care extraterestrii il aleg sa mearga cu ei pe alte planete.. Dar mi-am dat seama ca nu prea merit.. baiatul ceh si fata japoneza (cel putin ei) merita mai mult decit Je.. si cred ca sint mai multi oameni care merita asta inaintea mea..

Am avut un vis prin 1998-1999: ” aveam vreo 46 de ani si locuiam intr-un apartament fain in Buc. Inauntru erau securisti si niste politicieni. eu primisem o bursa la Zurich.. Dar regretam ca nemtii au plecat iau eu i-am ales pe securisti. Nemtii aveau mult mai mult sa-mi ofere decit altii..”

Lasă un răspuns

Categorii

