Publicat de: stefan joita | Noiembrie 20, 2008

Alina m-a umilit (din nou..)

Inca o FEMEIE ADEVARATA care isi bate joc de mine…

In urma cu 30 min, cind am iesit afara, vecina de la 3 (Alina) m-a umilit din nou… eu am salutat-o frumos, iar ea m-a salutat cu o voce plina de compasiune care „zicea”: „ce rau imi pare ca esti doar un baietel speriat la 27 de ani… Va trece vreo 50 de ani pina o sa devii un barbat (nici macar adevarat). Eu m-am sacrificat, m-am oferit sa te dezvirginez, sa te fac macar un barbatel, iar tu m-ai facut curva… urit din partea ta… Dar oricum eu sint o femeie adevarata, iar tu ramii un copil, din vina ta. Asta e…”

Lasă un răspuns

Categorii

